proud!
Publicerat den

jag är så sjukt nöjd efter dagens träning, vi börjar kunna hoppa en högre bana och vi får bättre språng. är så sjukt nöjd över kritiken jag fick idag. jag märker rent av att vi börjar klättra upp för stegen istället för ner, säger bara att så jävla underbar häst jag rider. Idag lyssnade han på halvhalterna och när ja la på skänkeln. blev något språng på 100-110cm sen en bana på 90cm precis lagomt. Jag märket själv att jag blir duktigare på att bedöma avstånd och hur ja ska lägga anridningen till hindret. känns faktiskt skönt att jag vet att jag börjar komma upp från gropen jag varit i nu i ett-två år. Nu kan jag lägga mina satsningar lite högre och när JAG kommit dit då höjer vi de lite till.

känns så sjukt skönt att veta att för varje gång jag rider så går de alltid ett steg uppåt.









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?